Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Вимога сплати неіснуючого кредиту

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
natalia992 3 декабря 2015, 21:40
Всім доброї ночі. Сьогодні мені зателефонував представник Дельта банку (з звичайного номеру з кодом моб.оператора 067). Працівник дуууже швидко представився (зрозуміло, що ім'я я не запам'ятала) і запитав, чи мене звати Наталія Олександрівна. Я відповіла «так», адже це відповідає дійсності. І тут працівник почав надто грубив тоном (загрубим навіть як для найбільш злісного неплатника) ставити запитання наступного змісту (при чому всі підряд, навіть не даючи мені можливості вставити слово...) — чому я не здійснила щомісячний платіж, чому допускаю протермінування, чи знаю про штрафи і т.д…

я заледве змогла поставити питання — про який кредит говорить працівник… і він назвав якийсь там продукт готівкового кредитування… я запитала — чому він думає, що я є позичальником Дельти… на що отримала відповідь — НУ ВИ Ж СКАЗАЛИ, ЩО ВИ Наталія Олександрівна!!! Я перепитала, чи цього достатньо для того, щоб стати боржником Дельти, на що працівник не знайшов відповіді.

Я не звикла писати скарги, жалітись чи обговорювати… але ця ситуація мене просто вивела з себе — мало того, що працівник явно помилився, він навіть не вибачився!!! Просто шось побурчав в трубку і кинув її!!! Дурдом і годі… Зрозуміле діло — банку як такого немає, для чого тримати хорошу марку в обслуговуванні (хоча її ніколи в Дельті і не було). Якось так…
Дельта Банк
Ответ банка
4 декабря 2015, 9:33
natalia992, доброго ранку,
приносимо вибачення за непорозуміння. Для запобігання непорозумінь в майбутньому рекомендуємо подати до Банку:
— відповідну заяву, скріплену Вашим підписом, на ім'я уповноваженої особи Фонду гарантування вкладів фізичних осіб на ліквідацію АТ «Дельта Банк» Кадирова В. В .;
— копію будь-якого документа, який підтверджує, що номер телефону належить не Клієнту Дельта Банку, а Вам (наприклад, копію квитанції про оплату послуг зв'язку).
Якщо дзвінок надійшов на мобільний номер телефону, достатньо лише заяви.
Зазначені документи можна направити в Банк яким із способів:
— на електронну адресу: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua;
— на поштову адресу: 01014, м Київ, бульвар Дружби Народів, 38;
— подати в будь-якому відділенні Дельта Банку.
За фактом отримання та розгляду Вашої заяви номер телефону буде видалений з бази даних Дельта Банку.

Комментарии - 1

+
0
sokolok
sokolok
5 декабря 2015, 1:28
#
В процесі оформлення готівкового кредиту клієнтом, Ваші дані, вірогідно, були вказані як дані за якими можна підтвердити його особистість. Зазначу, що Ви не є поручителем, адже письмового договору не заключали, а тому ніякого відношення до ДБ не маєте. Письмову заяву рекомендованим листом із зазначенням опису вмісту відправляєте по пошті. У заяві необхідно вказати, що про дану людину дізнались вперше, ніяких стосунків не підтримуєте і взагалі просите видалити Ваші дані із бази ДБ.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться