Минфин - Курсы валют Украины

Установить

«Несплачений» кредит

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Мною було отримано товарний кредит в ПАТ «Дельта Банк». Працівником банку відповідно до п. 4.1.2 договору між УДППЗ «Укрпошта» та АТ «Дельта Банк» №934-33 від 07.02.2013 мені біло запропоновано сплачувати кошти за кредитом через відділення УДППЗ «Укрпошта». 50% коштів по кредитному договору були сплачені мною через відділення Укрпошти (останній платіж 24.03.15), а залишкова сума безпосередньо у відділенні банку 15.04.2015.
Незважаючи на те, що сума кредиту згідно договору була погашена мною в повному обсязі та достроково, працівники Дельта Банку повідомили мені, що Укрпошта не перерахувала кошти на рахунок Дельта Банку, що, в свою чергу, привело до «порушення мною строків сплати платежів». Зважаючи на це, Дельта Банк почав нараховувати мені штрафні санкції.
Я надавала у відділення банку оригінали та копії платіжних документів, що засвідчують повноту сплати кредиту, але працівники банку не зважають на це та продовжують дзвінками і в особистому спілкуванні залякувати мене штрафними санкціями, змушуючи сплатити «заборгованість» по кредиту та вже нараховані штрафні санкції.
Порадьте, будь ласка, як вирішити дане питання?
Дельта Банк
Ответ банка
16 июня 2015, 14:17
Валентина Ліскевич, дійсно з 7 лютого 2013 року був укладений договір між Дельта Банком та Укрпоштою про прийняття та переказ платежів клієнтів Банку. Незважаючи на це з березня місяця Укрпошта не виконувала свої зобов'язання перед Банком, про що свідчить офіційна позиція, яка опублікована на сайті ФГВФО від 14 квітня 2015 р.
В даній ситуції рекомендуємо перевірити надходження цих коштів на Ваш рахунок в Контакт-центрі Банку, звернувшись одним із канів зв'язку:
— за телефонами: 0 800-500-600, 044-428-95-95;
— через форму зворотного зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— написати листа на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Якщо кошти надійшли, у Вас є можливість подати заяву на сторнування штрафних санкцій у зв'язку з тим, що з боку Українського державного підприємства поштового зв'язку «Укрпошта» не був здійснений своєчасний переказ грошових коштів.
Якщо платіж не був перерахований в Банк, рекомендуємо звернутися до відділення Укрпошти та ініціювати повернення коштів.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться