Молоді та не вічливі
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
За півтора року роботи з вашим банком ніхто з ваших співробітників ніколи не відрекомендується постійно грубіянять, хамлять ніколи не можна в них розпитати в нашому місті м Новомиргороді представників банку немає в Кіровоград їздить я не всилі. Завжди нагрублять і відклучаються не дають і слова сказати що хлопці що дівчата у мене больне серце а вони постійно на мене кричать.Як можна тримати таких співробітників ганьба. Пенсионерка 67 років м.Новомиргорода
Ответ банка
7 мая 2015, 19:30
Iris0705, дзвінки з боку відповідальних співробітників Банку здійснюються з метою надання рекомендацій і пояснень про необхідність своєчасного виконання зобов'язань перед Банком. Звертаємо Вашу увагу, що відповідальні співробітники Банку чітко дотримуються встановлених і затверджених модулів для роботи з Клієнтами Банку, у яких є прострочена заборгованість, не порушуючи норм чинного законодавства України.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий