Повне ігнорування і хамство у відділенні

nauka nauka
18 февраля 2015, 14:18
без оценки
Львів, вул.В.Великого, касир, економісти, зас. нач. відділення відносяться до клієнтів як до сміття. На звернення та запитання не реагують, або хамлять. Наприклад, 16.02.15р. довели людей до істерічного стану, люди почали обурюватися, шуміти. А ці (щоб їх назвати, немає цензурного вислову) ще й викликали міліцію. І з усмішками спостерігали, як проходило сперечання між людьми та міліціантами.
Ответ банка
Дельта Банк
18 февраля 2015, 14:22
nauka, співробітники Банку діють в межах встановлених інструкцій.

Комментарии (5)

+
+11
orion13
orion13
18 февраля 2015, 14:43
#
Исходя из «ответа банка» хамить обязывает инструкция. Требую инструкцию в студию!
+
+2
central
central
18 февраля 2015, 14:57
#
..:)… Це формула *життя -по новому *!
+
+1
ljubovkron
ljubovkron
20 февраля 2015, 12:48
#
Була в тому відділенні. Навіть морду не повертають. Сидять, між собою щось «вирішують». Чула, клієнтові стало зле, впав, зламав якусь їхню рекламу, а вони замість лікарів викликали службу охорони.
+
+1
nauka
nauka
28 февраля 2015, 12:08
#
Ось, до речі, до чого доводять в тому відділенні: fakty.ua/194223-poluchaya-v-banke-100-griven-v-den-ya-smogu-vernut-svoj-depozit-lish-cherez-neskolko-desyatiletij
+
+1
ljubovkron
ljubovkron
28 февраля 2015, 12:14
#
Напевно, лише коли спалять цю гнилу диру, тоді зачухають потилицю «в межах встановлених інструкцій». Та поперетягують своїх коханок в інше місце.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться