Повне ігнорування і хамство у відділенні
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Львів, вул.В.Великого, касир, економісти, зас. нач. відділення відносяться до клієнтів як до сміття. На звернення та запитання не реагують, або хамлять. Наприклад, 16.02.15р. довели людей до істерічного стану, люди почали обурюватися, шуміти. А ці (щоб їх назвати, немає цензурного вислову) ще й викликали міліцію. І з усмішками спостерігали, як проходило сперечання між людьми та міліціантами.
Ответ банка
18 февраля 2015, 14:22
nauka, співробітники Банку діють в межах встановлених інструкцій.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 5
Исходя из «ответа банка» хамить обязывает инструкция. Требую инструкцию в студию!
- +
- +1
- ljubovkron
- 20 февраля 2015, 12:48
- #
Була в тому відділенні. Навіть морду не повертають. Сидять, між собою щось «вирішують». Чула, клієнтові стало зле, впав, зламав якусь їхню рекламу, а вони замість лікарів викликали службу охорони.
Ось, до речі, до чого доводять в тому відділенні: fakty.ua/194223-poluchaya-v-banke-100-griven-v-den-ya-smogu-vernut-svoj-depozit-lish-cherez-neskolko-desyatiletij
- +
- +1
- ljubovkron
- 28 февраля 2015, 12:14
- #
Напевно, лише коли спалять цю гнилу диру, тоді зачухають потилицю «в межах встановлених інструкцій». Та поперетягують своїх коханок в інше місце.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться