Двічі списали комісію за SMS
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 9
Шановний pvb,
задля вирішення Вашого питання по суті рекомендуємо звернутись наступними каналами зв'язку:
— подати запит за допомогою функціоналу «Запитів до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— написати листа на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
задля вирішення Вашого питання по суті рекомендуємо звернутись наступними каналами зв'язку:
— подати запит за допомогою функціоналу «Запитів до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— написати листа на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Я вже, наприклад, два рази подавала запит у майдельті, але ваші чіпи-дейли, щось не спішать на допомогу. Перед тим як щось радити, папуга, самі спробуйте звернутися за цими каналами.
Ну подати звернення я-то ПОДАМ, чорта лисого ви від мене щось отримаєте. Навіть копійки вам віддавати не буду.
Але якби я тут не звернувся — значить ТАК І БУЛО Б?
По принципу — авось не побачить, так?
Але якби я тут не звернувся — значить ТАК І БУЛО Б?
По принципу — авось не побачить, так?
- +
- 0
- artem17412211
- 3 февраля 2015, 18:51
- #
Если в январе хоть один день была подключена услуга СМС, то списали справедливо и ничего не вернут.(2 февраля списали за январь месяц).
На сайті недобанку зазначено наступне: «комісія не списується за звітний місяць, якщо сервіс SМS-інформування був відключений протягом звітного місяця.»
deltabank.com.ua/press/news/2014/12/2090/
deltabank.com.ua/press/news/2014/12/2090/
- +
- 0
- artem17412211
- 4 февраля 2015, 14:16
- #
Ваша ссылка про карточные счета 2625, а речь идёт про Ощадна№1 deltabank.com.ua/press/news/2014/10/1944/
Я уже трижды напомнила о том, что смс. обслуживание было отключено в январе, услуга не оказывалась, но 5 грн. сняли..., даже звернення зарегистрировано (через кол.центр), пока деньги не вернули…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Минулого місяця ВІДКЛЮЧИВ SMS-сервіс по картах «Ощадна №1» гривневій та валютній.
SMS-повідомлення про те, що така послуга ВІДКЛЮЧЕНА (від 04.01.2015 та 05.01.2015) в телефоні зберіг спеціально для такого випадку — можу показати у відділенні.
Але 02.02.2015 року дельта АКУРАТНЕНЬКО повторно списала 5 грн і з гривневої картки та 0.5$ із валютної.
Звертаюсь до Дельта банку.
Заберіть із цих комісій рівно стільки, в скільки банк оцінює свою совість та репутацію, та поверніть здачу на мій рахунок.
Скільки вам ще треба для повного щастя?