Пропоную ДОПОМОГУ Дельта банку! БЕЗКОШТОВНО! (ч. 2)

pvb pvb
31 января 2015, 13:02
без оценки
Але зараз я про інше:
Я працюю в Головному офісі одного із банків Києва, в ІТ-департаменті (супровід програмного забезпечення,
в т.ч. підтримка інтернет-банкінгу та клієнт-банку).
Як тільки виникає якась нештатна ситуація — горе всім нам, якщо проблема не вирішується протягом 30 хвилин.
Але буває, що дійсно виникає проблема, яка вимагає достатнього часу для її вирішення.
В такому випадку Банк ОФІЦІЙНО через сайт, через пошту інформує клієнтів банку:
— про НАЯВНІСТЬ проблеми та ПРИЧИНИ її винкнення (наприклад, аварія на лінії Укртелекому)
— повідомляє про ОРІЄНТОВНІ терміни її вирішення
— після усунення неполадок ОБОВ'ЯЗКОВО ІНФОРМУЄ клієнтів про МОЖЛИВІСТЬ роботи у системі
Повірте — це репутація банку, якою Банк дорожить!

Лагун!
Твій дельта-бот хоч ОДИН РАЗ інформував про щось подібне?
Твого керівника ІТ-департаменту потрібно ДАВНО за таке вигнати із роботи!
На своїй кар'єрі він поставив великий хрест!
Такого «спеца» НІКОЛИ, НІЯКА установа не візьме на роботу, як тільки у його резюме прочитають — що він був «руководителем» ІТ в Дельті! Думаю, що багато із тих, хто зараз читає цей пост — мене повністю підтримають.

І ще про одне:
Я готовий БЕЗКОШТОВНО із групою наших ІТ-спеціалістів, які займаються в т.ч. і створенням процесингових платформ,
допомогти Дельті нарешті ЗАВЕРШИТИ ваш перехід. ПОДІБІН РОБОТИ ЗАЙМУТЬ НЕ БІЛЬШЕ ТРЬОХ ТИЖНІВ!!!
Але в те, що ТАКА ДОПОМОГА Лагуну потрібна — ніхто не повірить. Дельті ЦЕ НЕ ВИГІДНО!!!

Комментарии (1)

+
0
TIP
TIP
31 января 2015, 14:14
Игорь, Киев
#
Доречі, «специ» з залу теж отримають вовчий білет. Поки що вони про це не замислюються, а вже давно пора. А причина проста — зараз вони є «лице Дельти»… а чи захоче хтось у себе в банку бачити це лице (щоб потенційні клієнти з порога не розвертались на 180 градусів)

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться