Про закриття рахунків

atez atez
31 января 2015, 10:21
без оценки
Написав учора заяви на закриття поточних рахунків у доларах і євро із вказанням рахунків в іншому банку для переказу туди залишків коштів. В МуДельта ці рахунки ще годину тому відображались, тепер уже ні. Питання:
1. Чи означає це, що рахунки вже закриті і кошти пішли за призначенням?
2. Якщо рахунки не закриті, то як я можу контролювати їх стан?
Ответ банка
Дельта Банк
31 января 2015, 10:27
Шановний atez,
для уточнення інформаціії щодо Ваших рахунків у Вас завжди є можливість звернутися до Банку наступними каналами зв'язку:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— за допомогою функціоналу «Запит до банку» через СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу);
— через форму зворотнього зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— надіслати лист на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.

Комментарии (4)

+
0
marinadnepr
marinadnepr
31 января 2015, 10:23
#
Опасная ситуация — теперь ни счетов, ни денег. В случае введения временной администрации не докажете, что на транзитных счетах что-то вам принадлежит. А по назначению валюта не доходит с осени.
+
0
atez
atez
31 января 2015, 10:42
#
Ніби знайшов — у розділі «Закриті рахунки» мої рахунки є. І залишок вказаний.
+
0
trustme
trustme
31 января 2015, 11:48
#
А на счетах в другом банке, куда они переводилсь, они уже дошли?
+
0
1954 P
1954 P
18 февраля 2015, 20:57
Киев
#
Если бы доходили на счета в другие банки, то уже все бы давно так сделали. Не будьте наивными.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться