6-й день від банку не приходить пароль для реєстрації в «My deltа»

ariadna ariadna
29 января 2015, 12:57
без оценки
23.01.2015р. я через систему «My delta» зробила запит щодо «Потрібна допомога — забула пароль». Всі необхідні дані внесла: логін, № договору, дату, місяць, рік народження і зареєструвала.
Станом на сьогоднішній день смс-повідомлення із паролем мені так і не прийшло. Сьогодні повторно зробила аналогічний запит. Прошу надати відповідь, коли банк надішле на мій моб. тел. пароль?
Ответ банка
Дельта Банк
29 января 2015, 13:33
Шановна ariadna,
доставка SMS-повідомлення може зайняти до 5-7 хвилин, якщо по закінченню даного терміну Ви не отримали пароль, то, будь ласка, зверніться до Контакт-центру Банку за номерами: 0 800-500-600, 044-428-95-95 або за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine).

Комментарии (1)

+
0
TOR
TOR
29 января 2015, 13:00
TOR, Kiev
#
Пароль восстанавливают только с посещением отделения.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться