Ігнор клиентов

Ігор Козачок Ігор Козачок
19 января 2015, 16:42
1
Мною було адресовано Звернення в електронному вигляді в Дельта Банк 15.01.15р.:

«Добрий день.

12.01.15 мною було написано заяву про видачу суми вкладу(гривня) готівкою в касі банку (нац.валюта) реєстр.№2751949.

У відповіді на заяву вих.№5-2751949 від 12.01.15 виконавець Г.В.Арапатій за підписом М.О.Чисякова ви пишите:

-… банк виконав свої зобов»язання…

-… також інформуємо .....(інформується щодо розрахунків в валюті)

-У випадку, якщо Ви будете мати намір вилучити кошти…

Однак повідомляю наступне:

1)-в своїй заяві я повідомляю про закінчення депозитного договору у національній валюті, а не в іноземній;

2)-прохання моє у відповідності до правил банківського обслуговування фізосіб у ПАТ Дельта Бнак полягало у проханні, в зв«язку із суспільно-політичним напруженням у державі та необслуговуванням банкоматами в т.ч. і самою Дельтою карт Дельта Банку, повернути всі кошти, що знаходяться на поточному рахунку №2620.......9760.

3)-також було викладено прохання взяти до уваги, що я являюсь пенсіонером по інвалідності 2-ї групи (гіпертонія-підвищення понад норму кров'яного тиску в судинному руслі) і постійно потребую лікарського догляду.

Прошу уважно відноситися до заяви (я чітко вказую про виплату мені моїх коштів з поточного рахунку в гривневому вкладі) і прошу повторно розглянути її та повідомити мене.

Дякую.15.01.2015року.»

Тож:

-відповідь не відповідає суті питання викладеного в моєму в листі;

-ігнорування звернення в електронному вигляді!

Тож змушений звертатись до працівників банку у такий спосіб!

Шановна Дельта банк, прошу дати відповідь на моє письмове звернення, електронний лист та цей відгук.

Дякую.

.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться