Аліменти проплачені 19 грудня до сьогодні не поступили на рахунок отримувача

oraxanlviv oraxanlviv
7 января 2015, 12:37
без оценки
Про яке уточнення ви верзете???

Я спілкуюся з вашим колцентром кожного дня. На всі запитання стосовно проплат аліментів відповідь одна: «Статус платежу — Проведено». На запитання, чому кошти не поступили в банк отримувача (отримувач державна Виконавча служба, разхунок у Держказначействі), починається бред, про технічні проблеми і про те, що «незабаром» проблему буде вирішено. Також попонують платіж повернути на мій рахунок. Отже платіж з 19 -го грудня висить на транзитному рахунку банку і поза межі банку нікуди не виходив.

Якщо проплати не йдуть навіть на на Дерказначейство, то банк Дельта повний… А НБУ його покриває, бо не знає що робити з… такого великого банку.
Ответ банка
Дельта Банк
7 января 2015, 12:41
Шановний oraxanlviv,
Банк робить все можливе для відправки зовнішніх платежів в максимально стислі терміни. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться