Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Неслаба комісія виходить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
sureshik 26 декабря 2014, 18:52
Суми. Відділення на пров. 9 травня. Сьогодні надвечір приїхали туди з малою дитиною і почули нову відповідь(в дещо хамуватому тоні), суть якої така: «По новому регламенту гроші у вечірніх касах не видаємо. Приїжжайте в понеділок о 9-ій ранку». Ще одна жіночка(явно товаришка по нещастю сказала, що пенсіонери чергу займають з 4-ої ранку, а у відділенні, в якому вона отримувала картку, в касу надходить лише 35 тисяч, от і маємо лише 70 обслужених клієнтів…

Отже, підрахуймо: це 4-й мій візит до Дельта банку, з цих 4 був вдалим лише 1(отримала 500 грн). Щоб з*їздити в банк нам потрібен підгузник(5 грн), заплатити за маршрутку(ще 4 грн, але скоро буде 5) і так 4 рази = 36 грн я витратила аби зняти 500 грн, тобто 7,2%… а ще ж не факт, що 5-й мій візит до банку увінчається успіхом…

Думала не переводити отримання «дитячих» до іншого банку, якщо не владнається все до середини січня хоча б, але тон відповідей касира(наче я в неї її кошти приїхала забирати, причому останні, а не свої) всеж схилив терези в бік хочаб і Приватбанку
Дельта Банк
Ответ банка
27 декабря 2014, 10:45
Шановна sureshik,
на даний момент в Банку встановлено правило: важливіше частково задовольнити потребу в готівці більшості клієнтів, які звернулися на відділення, ніж в повному обсязі забезпечити виплати 2-3 клієнтам. Тому керівник відділення, щодня, спираючись на залишки готівки в касі, встановлює стандартний ліміт можливих видач. Саме тому, інформацію про наявність необхідної Вам суми рекомендуємо уточнювати безпосередньо у відділенні перед відвідуванням.

Комментарии - 2

+
0
sureshik
sureshik
26 декабря 2014, 19:31
#
Попередні рази не було світла, коштів у касі і програма не працювала… от така от фантазія в плані відмовок. Мабуть наступного разу Венера буде не в Сатурні абощо
+
0
Елена Серомолот
Елена Серомолот
26 декабря 2014, 20:34
#
Не паникуйте, пожалуйста. откройте карточку виза в каком- нибудь банке, переведите на неё деньги через дельта-платежи и раз в несколько дней снимайте. у меня тоже грудной ребёнок и нахожусь я далеко от банков, но поступаю именно так. подруге перевожу, а она снимает и привозит.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться