Проблеми з видачею депозитів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
-
- Сергей Осм
- 8 декабря 2014, 10:22
- #
Будь-ласка напишіть КОНКРЕТНО хоч одне відділення в Україні де можна отримати 100 дол готівкаю або 150 тис грн. таких в Україні немає пора лавочку закривать… Вводить тимчасову адміністрацію тоді люди бистріше отримають свої кошти ніж зараз по 300 грн. Я зробив письмову заявку на 600 дол в вересні. за 3 місяці не назбирали і 1 долара. Я бажаю щоб вам заробітну плату видавали з лімітом 2 гривні в день. Тоді Ви побачите що робиться ВСЕ МОЖЛИВЕ ДЛЯ ЗАДОВОЛЕННЯ МАКСИМАЛЬНОЇ КІЛЬКОСТІ КЛІЄНТІВ
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
В серпні пропало з картки 700 грн. зареєстрував заяву відповіді і поцей день немає. Хоча через тиждинь кошти вернулись але без смс як пропали так і зявились.Гаряча лінія дає лише музику додзвонитись не реально.
Перший вихід перекрити вїзд для VIP працівників на Фрунзе(червоні ворота) і пропускати їх коридором ганьби може тоді в них зявиться совість хоч по 1 долару в день віддавати. і виконувати заявки дані ще в вересні. Ви самі винні що обмежили людей в користуванні їх власними коштами. і після цього пішла лавина яку Ви вже незупинете а залишетесь під нею.
Після націоналізації на яку Ви надієтесь в Вас буде клієнтів менше ніж працівників банку бо й вони будуть боятись зберігати кошти в «прекрасному» вітчизняному банку.!!!
для отримання необхідної Вам суми рекомендуємо уточнювати її наявність безпосередньо у відділенні Банку.
Також зв'язатися з Банком у Вас є можливість за допомогою наступних каналів зв'язку:
— через форму зворотнього зв'язку на сайті Банку;
— звернувшись до Контакт-Центру Банку за номерами: 0 800-500-600; 044-428–95–95.
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— електронною поштою: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Керівництвом Банку вживаються заходи для організації безперебійної роботи банкоматів і забезпечення достатньої кількості готівки в касах відділень Банку з урахуванням запитів максимальної кількості Клієнтів.
Дякуємо за звернення.