Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Затримка платежу

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
O1gA 8 ноября 2014, 11:19
05.11 до 14.00 було зроблено платіж через «май дельта», по регламенту (і на гарячій лінії теж так говорять) термін проведення до 3-х банківських днів, але 07.11 на рахунку банку отримувача коштів немає. Уже на гар. лінії починають говорити про «повні» банківські дні, але такого терміну не існує, відправляють з претензіями у банк-отримувач, але які можуть бути до нього претензії, якщо оплата через інший банк (приват) надійшла на рахунок у той самий банк-отримувач на наступний день? І не поповнюється номер телефона київстар через «дельта платежі», а на мтс досі гроші не прийшли. Цікаво, що на гарячу лінію звертаєшся з проблемою затримки платежу і байдуже їм наскільки важливим є вчасне надходження коштів — банк гроші відправив, а ви їх шукайте де хочете, «с нас взятки гладки», і одразу починають розповідати, як добре оплачувати комуналку тощо через їхню систему. Сподіваюсь, що у банку знають, що відповідальність за штрафи і пені, які виникли внаслідок затримки платежів клієнт може покласти на банк.
Дельта Банк
Ответ банка
8 ноября 2014, 12:09
Шановний O1gA,
Банк докладає всіх зусиль, щоб відправка платежів здійснювалась якомога раніше.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться