Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Персонал для меблів. Сервис «Нова розстрочка».

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
promen 21 октября 2014, 16:27
08.10.14р. (середа) я здійснила покупку на суму 1181грн.
13.10.14р. я отримую СМС, що мені оформлена розсрочка на карту. Про підключення сервісу «Нова розстрочка» 02.10.2014р. я не була поінформована ні СМС, ні на e-mail ні дзвінком на моб. телефон, які я надала банку при укладанні договору і отриманню кредитної картка №1. Послуга неправомірна.
Звернення Про відключення сервісу «Нова розстрочка» було зареєстровано в Ірпінському відділенні банку 13.10.14р. за № 2467326.
В п»ятницю, 17.10.14р., мені зателефонували на моб. телефон і сказали, що сервіс відключен. В понеділок, 20.10.14р. я іду в Ірпінське відділення перевірити, чи сервіс відключен. Сервіс не відключен. Телефоную з банка на гарячу лінію: сервіс не відключен. Кажуть, Вам направлений лист на домашню адресу, що для відключення сервісу, Вам необхідно звернутися до відділення банку.
Адекватно? Звернулась у відділення банку з метою відключення сервісу, зареєструвала заяву, а вони в відповідь: зверніться до відділення банку.
Питаю Зюзю, чому не відключили сервіс, ви реєстрували мою заяву. Зміст заяви я озвучила при реєструванні. У відповідь Зюзя: я заяву не читав. Реєструю у Зюзі нову заяву повторно.
Адекватно получати гроші за таку роботу? І чиє це робота взагалі?
Вночі, в 01:17, 21.10.14р. я отримую СМС про відключення сервісу. О 12-й 21.10.14р. іду в банк перевіряти чи послуга відключена. Ні, сервіс підключен.
Що значать ваші СМС та телефонні звінки?
Коли відключите непотрібну мені послугу?
Дельта Банк
Ответ банка
21 октября 2014, 16:28
Шановний promen,
повідомляємо, що уточнювати фінансову інформацію по Вашому договору у Вас завжди є можливість наступними каналами зв'язку:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— за допомогою функціоналу «Запит до банку» через СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу);
— через форму зворотнього зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— надіслати лист на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Дякуємо за запитання!

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Дельта Банк 💰 / Отзывы о Дельта Банке 📝 / Персонал для меблів. Сервис «Нова розстрочка».