Некомпетентність працівників - 200 $
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- amigochief
- 14 октября 2014, 1:40
- #
Человек задал конкретные вопросы, попугай же ответил как всегда в своём духе…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
А як тепер бути з такою ситуацією: до 10-го числа щомісячно мною повинна бути сплата кредиту в розмірі 350 доларів, прийшовши до відділення сплатити кредит (10 числа о 16-17 годині) то Ваш касир провів операцію по купівлі валюти і сплату кредиту тільки на 200 доларів. Про інші 150 доларів сказав «зачекати вечірню касу і там сплатити». О 17.10 касир і економіст заявляють, що вони не можуть і відповідно не провели валютну операцію по купівлі цих 150 доларів, для погашення остатку щомісячного кредиту.
Таким чином: 1. Якщо згідно вище вказаної постанови я можу купувати і сплачувати більше ніж 200 доларів на погашення кредиту, чому касир відправив мене на вечірню касу, а потім і взагалі не провів валютну операцію що призвело до невиконання мною кредитних зобов’язань.
2. В другому відділені (о 18.00 – 19.00 цього ж дня) коли я вже збирався доплатити 150 доларів, касир запропонував сплати ці 150 еквівалентом у гривні, на що я згодився і даний касир провів операцію по купівлі валюти і сплату кредиту на 150 доларів. Як тепер будуть рахуватись ці кошти: в термін чи будуть нараховані % згідно договору? Чому я ці три години повинен був нервувати?
3. Якщо сплата відбувається у вечірній касі 10-го числа то зараховуються ці кошти як в термін чи ні?
повідомляємо, що уточнювати фінансову інформацію по Вашому кредиту у Вас завжди є можливість наступними каналами зв'язку:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— за допомогою функціоналу «Запит до банку» через СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу);
— через форму зворотнього зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— надіслати лист на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Дякуємо за запитання!