Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Проблема з відповідями до заяви

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
Katyshka1975 19 августа 2014, 13:33
На протязі скількох днів банк розглядає заявку? Вже пройшло 30 календарних днів.Але заяву так і не розглянуто!!! Банк взагалі не відповідальний!!! Не віддають гроші по соц.виплатам!!!
Дельта Банк
Ответ банка
19 августа 2014, 13:37
шановна Katyshka1975,
повідомляємо, що уточнювати фінансову інформацію по Вашому рахунку, а також статус Вашої заяви, у Вас завжди є можливість наступними каналами зв'язку:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— за допомогою функціоналу «Запит до банку» через СДБО «myDELTA»;
— через форму зворотнього зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— надіслати лист на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Дякуємо за запитання!

Комментарии - 1

+
0
Katyshka1975
Katyshka1975
19 августа 2014, 13:49
#
Так скільки днів банк розглядає заяву про загублення угоди???????????????
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться