Попередження тим, хто хоче співпрацювати з Дельта Банком.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Скажіть будь ласка, чи є можливість отримати довідку про те, що клієнт більше нічого не винен банку? Працівники банку у цьому відмовили. І ще одне; тепер моєму татові відмовляють у кредитуванні нормальні банки через цей сумнівний інцидент. Кредитна історія зіпсована. Хто за це відповість?
Скажіть, будь ласка, ви подавали письмові запити, чи тільки на словах?
Подавали, і на перерозгляд — відмовили., і на те, щоб надіслали довідку про відсутність боргів. Чекаємо. Хотіли поговорити з зав. — сказали, що вона дуже зайнята, щоб ще на нас, холопів, час витрачати. Нам не пропонували писати нічого- сказали, що таких довідок не видають і все. Самі наполягли, бо про таке чули.
Чому ж я і не пишу на електронну пошту, як запропонували проедставники банку, бо це безрезультатно.
Чому ж я і не пишу на електронну пошту, як запропонували проедставники банку, бо це безрезультатно.
Шановний janejane,
повідомляємо, що в разі повного погашення заборгованості по кредиту є можливість отримати указану Вами довідку. Для її замовлення рекомендуємо Клієнту самостійно зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 0 800 500 600 або 044 428 95 95.
Дякуємо за звернення!
повідомляємо, що в разі повного погашення заборгованості по кредиту є можливість отримати указану Вами довідку. Для її замовлення рекомендуємо Клієнту самостійно зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 0 800 500 600 або 044 428 95 95.
Дякуємо за звернення!
Знову звертаюся до Вас. У відділку банку в місті Жовті Води мій тато(читайте вище) заплатив той штраф, який Ви вимагали. Сказали, що більше нічого не винен банкові. Написав заяву із проханням надіслати довідку про те, що заборгованості нема(як відчував!!!)Ну то нічого, що спочатку представники банку взагалі сказали, що таких довідок не видають… Це було 21 липня. 11 серпня сам зателефонував у банк, бо довідка так і не прийшла. Йому повідомили, що знову є штраф! Який чудовий банк- на крок попереду!!! Який штраф ще? Він був нарахований станом на 24 липня. 21 ж все було оплачено безпосередньо у самому банку? На жаль, гаряча лінія не може нічого пояснити! От так фокус! Прошу прокоментувати, скільки разів Вам треба заплатити штрафи Бог зна за що, щоб Ви, врешті-решт, відчепилися?
Хто-небудь є розумний, хто може пояснити причини нарахування чергового штрафу?
Хто-небудь є розумний, хто може пояснити причини нарахування чергового штрафу?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Шановні представники банку! Цей відгук було адресовано не вам, а тим нещасним людям, яких ви вже ошукали або скоро ошукаєте. Тому Вашої відповіді не потребую. Я маю вищу освіту і разом з тим власну думку. Нехай щастить.
звертаємо Вашу увагу, що всі нарахування та списання відбуваються в суворій відповідності з Договором кредитування, який був укладений між Клієнтом та Банком. Разом з тим, для перевірки інформації конкретно по описаній Вами ситуації, просимо надати персональні дані Клієнта (ПІБ/ІПН/№ рахунку) на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Ваші зауваження стосовно обслуговування у відділенні Банку передані до відповідального підрозділу.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок!