Поточні рахунки і депозити в США
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 12
Всі мої контактіні дані, номер договору та описання ситуації були необдократно направлені на consultant@deltabank.com.ua. Жодної аргументованої відповіді я не отримав, а тільки рекомендації звернутися в банк, в котрий я приходив 8 разів протягом цього тижня, також розмовляв з зав. відділенням і економістом відділу, також телефонували в четвер на гарячу лінію разом з зав. відділенням, але жодної зміни не відбулось. Це просто ваші відписки і видимість роботи. Вимагав від завідуючої дати мені письмову відповідь у відмові для вирішення цього питання через суд, але жодного документу не отримав. сплошне ігнорування всіх законів. Яку інформацію ви хочете від мене? Перевірте скриньку consultant@deltabank.com.ua і ви знайдете все, про що я тут кажу. Мною було направдлено більше 3 листів на зазначений адрес починаючи з четверга.
Уважаемый BogdanK, Дельта банк чихать хотел на наши отрицательные отзывы, я это точно тебе говорю, потому что сам столкнулся с этой проблемой… Тут много есть постов по этой теме, читай внимательно, и будет тебе счастье…
Я це розумію, але мовчати я не хочу! Нехай люди бачуть реальне обличча цього банку. Якщо кожен залишить скаргу на гарячу лінія нацбанку і почне відстоювати свої права через суд, то це однозначно вплине на репутацію і рейтинг банку
Дякую!
Додам, що я вже залишав скаргу на гар.лінію НБУ.
Завтра все ще продублюю, але письмово. Стосовно суду, то ви не забувайте в якій державі ми жили до недавна… і судова тяганина це процес, який може затягнктись місяцями, а гроші потрібні вже… Звісно, суд — це альтернатива, але остання альтернатива, бо з цими тугим банком нічого доброго не буде…
Додам, що я вже залишав скаргу на гар.лінію НБУ.
Завтра все ще продублюю, але письмово. Стосовно суду, то ви не забувайте в якій державі ми жили до недавна… і судова тяганина це процес, який може затягнктись місяцями, а гроші потрібні вже… Звісно, суд — це альтернатива, але остання альтернатива, бо з цими тугим банком нічого доброго не буде…
Я написал 4.03.2014 заявление в двух экземплярах, зарегистрировал его в отделении банка, мне на следующий день выплатили 15% от вклада в долларах США… Каждый день им звоню, по поводу остальной части депозита, отвечают, что валюты пока нет… Хочу то же написать заявление в НБУ… Подскажите адрес, и примерную форму заявления…
Телефони гарячої лінії НБУ можна взнати на сайті: www.ukrbanks.info/nbuphone.html
Далі телефонуйте і запитайтесь куди принести заяву. Прийшовши туди, описуйте неправомірні дії банку Дельта і просіть підтримки і перевірки по відношенню до цього банку. Сьогодні я особисто відніс своє зврнення до Івано-Франківського відділення НБУ.
Будучи в представництві Дельта Банку в Івано-Франківську сьогодні, особисто став свідком трьох скандалів стосовно цієї теми від інших вкладників. Всім порадив звертатитсь із скаргами до НБУ.
Рекомендую це і вам. Це перший крок. Якщо він не допоможе — далі тільки суд
Далі телефонуйте і запитайтесь куди принести заяву. Прийшовши туди, описуйте неправомірні дії банку Дельта і просіть підтримки і перевірки по відношенню до цього банку. Сьогодні я особисто відніс своє зврнення до Івано-Франківського відділення НБУ.
Будучи в представництві Дельта Банку в Івано-Франківську сьогодні, особисто став свідком трьох скандалів стосовно цієї теми від інших вкладників. Всім порадив звертатитсь із скаргами до НБУ.
Рекомендую це і вам. Це перший крок. Якщо він не допоможе — далі тільки суд
Та на відповідь, згідно наших норм є 30 днів, але питання в іншому… пока цьому банку хтось з відповідальних чиновників не розкаже перспективи позбавлення ліцензії, то вони і будуть проводити безчинства. Більше скарг — швидша реакція!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Гривні достатньо в любому банку і Дельта тут не виключення, бо на гривню жодне обмеження не діє.
Стосовно дол. США
Сьогодні Банк мені вдруге намікнув, що в них готівки достатньо і я мушу просто звернутись в банк.
Про який достатній запас готівки ви мені пишете вже другий раз?
Те, що ви всіх за дурнів вважаєте, абсолютно чітко підтверджує ваше ставлення до Клієнтів. Я приходив в ваш банк 8 разів протягом тижня і постійно отримував однакову відповідь від завідуючої відділення. Ви хоч раз зателефонували в те відділення, про яке я вам тут пишу перед тим як давати неправдиву відписку (Івано-Франківськ, Василіянок 22)? В очах багатьох клієнтів ви себе дискредитували, а отже за це мусить бути якась відповідальність. Скоріш за все, я припиню свою співпрацю з вами в подальшому, бо вважаю ваші дії ганебними, а ваші відписки безглуздими і такими, що не відповідають жодній реальності.
Поверніть мені кошти і я перестану бути вашим клієнтом і писати тут свої коментарі.
Ганьба Вам! Влада помінялась, а баззаконня як у попередньої.
для оперативного урегулирования сложившейся ситуации, просьба направить Ваши контактные данные на info@deltabank.com.ua или consultant@deltabank.com.ua с описанием ситуации.
Это позволит нам ускорить решение поднятого Вами вопроса.
Надеемся на оперативную обратную связь.