Обслуговування поточного рахунку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Зіштовхнувся із дивною ситуацією. 3 березня в мене по договору закінчився термін дії валютного депозиту і кошти були переслані на поточний рахунок. Як відомо, відповідно до указу Яценюка, в день можна знімати не більше 1,5 тис. доларів, тому я на протязі 3-х днів приходив у відділення, котре найблище до мого дому (депозит був відкритий у центральному відділені міста) і знімав там кошти. На третій день касир позвала адміністратора, переговорила із ним, а потім заявила, що мені більше не будуть видавати гроші у даному відділенні так як я не відкривав депозит у ньому.
І ось тут виникає питання, яке відношення має депозит, що вже завершений, до поточного рахунку, котрий повинен обслуговуватись в усіх відділеннях без обмежень і чому два дні обслуговування проводили, а на третій відмовили?
До цього часу співпрацював із вашим банком приблизно 1,5 роки і нарікань не було.
з метою покращення якості обслуговування наших Клієнтів просимо надати Ваші персональні дані (ІПН/ № рахунку), а також адресу відділення, про яке йде мова у Вашому повідомленні, на електронну адресу Банку: info@deltabank.com.ua; consultant@deltabank.com.ua.
Заздалегідь вдячні.