дельта банк - ніколи!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 8
Таж сама шаблонна відповідь: «інформація прийнята до уваги… Про результати обов'язково Вас проінформуємо», без жодної конктетики. мене цікавить коли буде відповідь? конкретні терміни, дати.
відповідь банку ще більше посилює впевненість про непрофесіоналізм та некомпетентність його працівників.
відповідь банку ще більше посилює впевненість про непрофесіоналізм та некомпетентність його працівників.
minfin.com.ua/2014/01/30/1092738/
В статье описано, что нужно делать в таких случаях. Поддерживаю Вас целиком и полностью!..
В статье описано, что нужно делать в таких случаях. Поддерживаю Вас целиком и полностью!..
Доброго дня. у статті описано як діяти при неповерненні депозиту (http://minfin.com.ua/2014/01/30/1092738/)
однак, порадьте як діяти у випадку технічної помилки банкомату (списання зняття готівки хоча фактично не отримав) та ігнорування розгляду письмової заяви в банк. наведена в статті послідовність звернень зумовлює наявністю письмової відповіді з банку, в моєму випадку її немає.
minfin.com.ua/company/delta-bank/review/23007/#comments
наперед вдячний.
однак, порадьте як діяти у випадку технічної помилки банкомату (списання зняття готівки хоча фактично не отримав) та ігнорування розгляду письмової заяви в банк. наведена в статті послідовність звернень зумовлює наявністю письмової відповіді з банку, в моєму випадку її немає.
minfin.com.ua/company/delta-bank/review/23007/#comments
наперед вдячний.
Посмотрите видеоурок. Правда он для жителей Российской Федерации, но оттуда можно почерпнуть много полезной информации, применимой в нашей стране. Законы особо не отличаются.
www.youtube.com/watch?v=cL7OBphkg-c
www.youtube.com/watch?v=cL7OBphkg-c
«щиро дякую» (першу фразу підкреслено жирним і в лапках) працівникам дельта банку за «прикладення максимальних зусиль» для вирішення моєї проблеми. тобто «ні атвєта, ні прівєта». відповіді в черговий раз не отримав. завтра, 4.03.2014 р. маю зустріч з представником НБУ у м.Львові, подам скаргу. копія буде направлена і в прокуратуру. «всіх благ вам дельта»
4.03.2014 — Дельта банк не може видати виписку за лютий !? працівники відділення №4 у Львові відправляють на гарячу лінію, ті ж в свою чергу — назад у відділення. шапіто! 45 хвилин в банку і як результат — не можемо дати виписку — «висить база». ну-ну?
1) подана скарга (!) в НБУ. як на дельта банк в цілому, так і на відділення №4 у м.Львів.
2) копія скарги разом із із підтвердуючими документами — в прокуратуру.
до речі. раді інтересу зателефонував близько обіду на гарячу лінію. результат передбачувальний: бла-бла-бла, зафіксуємо, пришвидшимо. ну-ну!
1) подана скарга (!) в НБУ. як на дельта банк в цілому, так і на відділення №4 у м.Львів.
2) копія скарги разом із із підтвердуючими документами — в прокуратуру.
до речі. раді інтересу зателефонував близько обіду на гарячу лінію. результат передбачувальний: бла-бла-бла, зафіксуємо, пришвидшимо. ну-ну!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
проте до сьогодні 2.03.2014 р. я не отримав ні помилково списаних коштів, ні пояснень коли розглянеться моя заява. щоденні звернення на так звану гарячу лінію банку результат — 0. розмови з представниками гарячої лінії, яких індентифіковують як у тюрмі номерами, за шабланом відповідають що зафіксують звернення (куди фіксують і хто буде розглядати моє звернення не знають).
розуміючи, що дзвінки на гарячу лінію недають жодних результатів була подана письмова заява №1958968 від 26.02.2014 р. однак за традицією дельти — ігнорування.
повне ігнорування працівниками банку моїх звернень дає підставу вважати про неправові дії щодо мене, а не повернення коштіва розцінюю як крадіжка особистого майна, що передбачає відповідне звернення в правоохоронні органи. а також в судовому порядку вимагати компенсацію за за подіяні збитки.
у будь-якому випадку враження про надійний банк розвіяні. не рекомендую мати нічого спільного з цим банком.
інформація прийнята до уваги. Приносимо вибачення за дану ситуацію. Ми прикладемо максимум зусиль для вирішення Вашого питання. Про результати обов'язково Вас проінформуємо.
Дякуємо Вам за звернення!