Підтримка клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
А ця інформація є на сайті? Розділу «контакти» не знайшов ні на deltabank.com.ua/ ні на https://online.deltabank.com.ua/
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Онлайн платежі не працюють. Видає помилку «Невірний номер рахунку». Номер перевіряв кілька разів. Про помилку повідомляв. Словом, якщо ви досі живете у минулому столітті, ваш улюблений засіб зв'язку — це стаціонарний телефон, а інтернет розрахунки вам не потрібні — Дельта Банк саме для вас.
повідомляємо, що звернутися до Банку у Вас є можливість наступними каналами зв'язку:
— через Контакт-центр Банку за номерами: 0 800 500 600 або 044 428 95 95;
— через Скайп-телефонію (deltabank_ukraine);
— за допомогою функціоналу «Запит до Банку» на Вашій персональній сторінці в СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу в Систему);
— через форму зворотного зв'язку на сайті Банку;
— по електронній пошті: info@deltabank.com.ua, consultant@deltabank.com.ua.
На данний момент СДБО «myDELTA» працюэ в штатному режимі.
Дякуємо за звернення.