негативне враження при роботі через Дельта Банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- test name pzx_001
- 11 февраля 2014, 23:18
- #
Треба знати не стільки самі особливості інтернет банкінгу а особливості міжбанківських переказів, якщо платіж відправили більше 150 тис. грн. на такий самий (дебетний картковий, поточний рахунок, р/р підприємства) слід вказувати правильні реквізити отримувача, якщо через 3 банківських операційних днів гроші не прийшли отримувачу є ймовірність що а) сума зарахувалась не спец. рахунок банку-отримувача «суми до з’ясування» та повернуться через 1-2 операційні дні б) сумму заблокували служба моніторингу банку-отримувача для з’ясування походження коштів і т.п — багато клопоту потрібно буде прийти у відділення та дати який-небудь документ про походження грошей (купля-продаж, грошова винагорода за працю, послуги і т.п., незалежна проф. діяльність).
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
ми щиро співчуваємо про наявність причин, які завдали Вам незручності. Спеціалісти Банку працюють над виправленням ситуації та запевняємо, що найближчим часом вона буде виправлена. Cподіваємося, що даний інцидент не вплине на нашу подальшу співпрацю. Приносимо вибачення за завдані незручності.