Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Клиенты пофиг

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
petro998 28 января 2014, 16:53
Знову обманули! Обіцяли що сьогодні буде пін до корпоративноі картки, прийшов а його не має… В цьому банку хтось щось знає? Обслуговування жахливе! У відділені посилаються на гарячу лінію, а на гарячій лініі звертайтесь у відділення. На права клієнта ніхто не звертає увагу. Вже місяць не можу зняти гроші.
Дельта Банк
Ответ банка
28 января 2014, 17:18
Шановний petro998,
з метою перевірки інформації просимо надати Ваші персональні дані (ІПН/ № рахунку/ № договору) та адресу відділення на електронну пошту Банку: info@deltabank.com.ua чи consultant@deltabank.com.ua.
Заздалегідь вдячні!

Комментарии - 1

+
0
petro998
petro998
30 января 2014, 12:00
#
Накінець через місяць я отримав свою картку, а ще через два дні пін до неї, і ще день пройшов щоб картка стала активна. А як би я так платив по кредиту Зразу був би штраф, пеня…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться