Минфин - Курсы валют Украины

Установить

ХАМСЬКІ ДЗВІНКИ!!!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
Olga61 1 ноября 2013, 19:49
Добрий вечір, співробітники банку, на жаль, навіть думки не виникає написати шановні. Моєму батькові (йому 83 роки) на мобільний та стаціонарний телефонні номери вже більше, ніж пів-місяця надходять дзвінки з номеру 044-495-03-66. Щоразу його запитують, чи знає він такого собі С.О.М., що мешкає в м. Ірпені. Тато відповідає, що цю «особь» він знає, оскільки працював з нам на одному підприємстві близько 15 років тому. З того часу жодних стосунків з С.О.М. не підтримує, де той перебуває не знає. Але ваші (хочеться написати це слово з малюсінької літери) співробітники стверджують, що С.О.М. залишив його номер як свого «поручителя» (такий термін ваші співробітники вживають), та вимагають, щоб літня людина розшукала С.О.М, та заставила його повернути взятий в банку кредит. Батька С.О.М. про те, що залишив його телефон як «поручителя» не попереджав і згоди не питав. Дзвінки співробітників банку відрізняються хамським тоном (де таких і підбираєте?)та наглістю. Передостанній дзвінок буб 25.10.2013, жінка відрекомендувалась Аллою Віталіївною Єрмоленко, на вимогу назвала свій ніби-то власний номер. З нею розмовляв і тато і я. Названий Аллою Віталіївною номер ( я його записала правильно, оскільки жінка мені його продиктувала декілька разів) на перевірку виявився зовсім не її. Хоча вона могла умисне назвати не правильний номер, неправильно своє імя або й одразу передати телефонний апарат товарці. Алли Віталіївни на зауваження про те, що не гоже регулярно турбувати літню людину, яка не підтримує стосунків з С.О.М., відповіла, що «а пусть ваш отец не разбрасывает свои телефонные номера». Аллу Віталіїіну я попередили, що такі дзвінки погано впливають на здоровя батька, це все фіксується в лікарняній картці майже щоденно, і я буду вимушена звертатися з заявою в прокуратуру, органи МВС та СБУ. На що мені відповіли:«ну-ну, давай-давай». Сьогодні був черговий дзвінок з того ж номеру. Особа вимагала надати особисті дані С.О.М. Це новий підхід до оформлення кредитів (збирати особисті дані клієнтів після надання послуг)? Таке ноу-хау банку? Чи це повсякденний стиль роботи банку? Раніше ( до того, як прочитала відгуки про роботу банку) мені здавалось, що прикре непорозуміння, невеликі помилки в підборі співробітників. Але, мабуть, саме так спланована робота банку: навидавати кредитів кому завгодно, посадити хамів на телефон і «вибивати» гроші із сторонніх людей. Серйозно працювати не здатні, то хоча б нахрапом і хамством верх берете. Дуже прошу розібратись в ситуації з моїм татом. До звернення в серйозні органи не хочеться доводити ситуацію. Надіюсь, що в банку є залишились тверезо мислячі ЛЮДИ.
Дельта Банк
Ответ банка
1 ноября 2013, 20:05
Шановна Olga61,
з метою врегулювання Вашого питання просимо надати до Банку наступні документи:
— письмову заяву, скріплену Вашим підписом, а також вказати адресу для надання відповіді;
— копію документу, який підтверджує, що вказаний Вами номер телефону належить саме Вам, таким документом може бути Договір про надання послуг комунікації або квитанція про оплату послуг зв'язку.
Дозвольте звернути Вашу увагу, що дана процедура являється стандартною та у випадку відсутності вказаних вище копій документів ми не будемо мати можливості внести будь-які зміни в існуючу базу даних та вирішити Ваше питання по суті.
Вказані вище копії документів пропонуємо надати зручним для Вас способом:
• факс: 0-44-496-36-87,
• e-mail: info@deltabank.com.ua, consultant@deltabank.com.ua,
• або надіслати поштою за адресою: вул.Фрунзе, 39, Київ, Україна, 04080.
Ми жалкуємо про наявність причин, які доставили Вам незручності.

Комментарии - 2

+
0
Olga61
Olga61
1 ноября 2013, 21:09
#
Вказані вами документи я завезу особисто, вкажіть адресу та особу, до якої треба звернутись. Сподіваюсь, що спілкування буде відбуватись не на телефонному рівні. Які документи підтверджують володіння мобільним номером? Надзвичайно часто жалкуєте, але нічого не робите, щоб змінити ситуацію в банку на краще!!!
+
0
Alisa63
Alisa63
2 ноября 2013, 22:10
#
Уважаемая Olga61. А вы бы и обратились в органы, которые защищают население. Да и к хорошему юристу можно. А к банку предъявить иск на использование персональных данных вашего отца без письменного от него разрешения на то.
Статья 32 Конституции Украины «Не допускается сбор, хранение, использование и распространение конфиденциальной информации о лице без его согласия, кроме случаев, определенных законом, и только в интересах национальной безопасности, экономического благосостояния и прав человека».
Вы можете использовать следующий юридический механизм защиты Ваших прав от незаконного хранения и обработки Ваших персональных данных:
1. Обратиться в банк с письменным требованием уничтожить персональные данные и прекратить их обработку, ссылаясь на то, что Вы не давали согласия на обработку этих данных, а наличие этих данных у данного лица является их незаконным хранением. Требование нужно отправить ценным письмом с описью вложения (копии требования, доказательств отправки, квитанции почты и экземпляра описи со штемпелем почты оставить у себя);

2. В случае если действия указанного лица не прекратяться, обратиться в Государственную службу Украины по вопросам защиты персональных данных с жалобой о незаконной обработке Ваших данных, с приложением копии Вашего обращения и доказательств отправки, с требованием привлечь данное лицо к ответственности за нарушение Закона;

3. В случае если эти меры не принесут результата — обратиться в суд. В указанном Вами случае также может идти речь о взыскании морального ущерб
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться