Жалоба на банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Шановні громадяни!!!
Анонс банку!!!
Я є клієнтом Дельтабанку,( працюю дрібним підприємцем) — постійним та незмінним з початку його створення.
В цьому моменті це був один з кращих банків. Проте за останні місяці якість обслуговування суттєво погіршилась.
Так 19 го числа у відділенні по пр. Палладіна мені пообіцяли, як ВІП клієнту без черг та проблем
провести просту ковертацію моїх коштів з гривни у долари в межах встановлених лімітів.
Я передзвонив та домовився про це. ПРОТЕ 19-го лютого вийшов «збій» ніби-то з причини того, що касир
«забула» про вказівку керуючого забезпечити потреби ВІП-клієнта. Ну, українці — народ терплячий, я домовився на наступний день
20-го лютого я уже прочекав цілий день (вони з кимось зідзвонювались… ) потім перед очами моїми продали з каси 400 доларів,
А орієнтовно о 16.00 сказали, що в країні надзвичайна ситуація — лімітів на валюту нема і не буде…
От такий-то став банк!!!
НАПЕВНЕ ЦІ С… А… НІ БАНКІРИ ПАКУВАЛИ ДОЛАРИ ЗЛОЧИНЦЯМ У ЛІТАКИ ...!!! ГАНЬБА!!!
МОЇ СКАРГИ, ПАНЕ ЛАГУН, ВИ МАЄТЕ!!! Номери скарг 1946269 та 1946245
Анонс банку!!!
Я є клієнтом Дельтабанку,( працюю дрібним підприємцем) — постійним та незмінним з початку його створення.
В цьому моменті це був один з кращих банків. Проте за останні місяці якість обслуговування суттєво погіршилась.
Так 19 го числа у відділенні по пр. Палладіна мені пообіцяли, як ВІП клієнту без черг та проблем
провести просту ковертацію моїх коштів з гривни у долари в межах встановлених лімітів.
Я передзвонив та домовився про це. ПРОТЕ 19-го лютого вийшов «збій» ніби-то з причини того, що касир
«забула» про вказівку керуючого забезпечити потреби ВІП-клієнта. Ну, українці — народ терплячий, я домовився на наступний день
20-го лютого я уже прочекав цілий день (вони з кимось зідзвонювались… ) потім перед очами моїми продали з каси 400 доларів,
А орієнтовно о 16.00 сказали, що в країні надзвичайна ситуація — лімітів на валюту нема і не буде…
От такий-то став банк!!!
НАПЕВНЕ ЦІ С… А… НІ БАНКІРИ ПАКУВАЛИ ДОЛАРИ ЗЛОЧИНЦЯМ У ЛІТАКИ ...!!! ГАНЬБА!!!
МОЇ СКАРГИ, ПАНЕ ЛАГУН, ВИ МАЄТЕ!!! Номери скарг 1946269 та 1946245
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
информация, изложенная в Вашем сообщении, была принята во внимание и передана в ответственное подразделение Банка для уточнения. О результатах Вы будете дополнительно проинформированы.
Мы сожалеем о наличии причин, доставивших Вам неудобства.