Непрофесіоналізм, незручність обслуговування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Далі, відділення по вул. Московська (Кредитпромбанку) перевели аж на Оболонь!!! Хоча найближче — на Дружби народів. Це ДУЖЕ незручно для тих, хто живе на Печерську і хочу обслуговуватися там же. На добирання туди-назад і очікування обслуговування мною було витрачено 2 дні!
Про відділення на Оболоні (№ 1). Я прийшла туди (10.07) для закриття зазначеного вище депозиту і підвищення ліміту для обслуговування карти через інтернет.
Менеджер, Христюк Тетяна Михайлівна прийняла обидві заявки, але не пояснила, що я маю приїхати додатково для верифікації. Самостійно я (на щастя, вчасно) додзвонилася і дізналася про додатковий приїзд. І хоча вказане відділення працює до 20:00, пані Христюк сказала, що буде лише до 18:00, а я маю приїхати о 17:30 для вчасного обслуговування. Отже я витратила свій робочий час для даної операції! Депозит (12.07) закрили, але виявилося, що пані Христюк невірно заповнила заявку на підвищення ліміту. І я втратила 3 дні (поки її розглядали). Довелося писати нову заяву, яку обіцяли розглянути за 5 днів! А перевести гроші я мала 15.07 і не пізніше! Зам. начальника відділення № 1 (Юлія) сказала, що можна підняти ліміт по телефону. Подзвонила, мені сказали що максимальна суму підняття — ДО 40 тис грн, а мені треба було до 60 тис. Невже зам начальника не знає такі елементарні речі — до якої суми можна підвищити ліміт по дзвінку? Якби я їй повірила і не передзвонила, то не змогла б провести необхідну суму 15.07. (а це було вкрай важливо !).
Підсумок: я більше ніколи не хочу зв«язуватися з Вашим банком і НІКОМУ його не порекомендую, а навпаки.
Вимагаю:
— навчити персонал заповнювати документи і адекватно спілкуватися з клієнтами
— провести перевірку знання персоналу відділення № 1 і Кловського на знання інормації, необхідної для роботи з клієнтами
— пані Христюк і пані Юлії винести догану за неефективну роботу
— позбавити відділення № 1 і Кловське будь-яких премій за поточний рік
перш за все ми приносимо Вам свої вибачення за завдані незручності та некомпетентність співробітників відділення. Дякуємо Вам за надану інформацію, що є вкрай важливою для нас та домоможе нам покращити наш сервіс та умови обслуговування.
Ваша інформація була передана у відповідний підрозділ Банку та буду вжито необхідних заходів, щодо роботи мпівробітників.