Зміна телефону до інтернет банкінгу - відмова
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
АТ 'Дельта Банк': дата: 14 февраля 2013 г., 16:49
"
Дана необхідність відвідування відідлення Банку, повязана, в першу чергу, з метою забезпечення безпеки Ваших персональних данних та в цілях безпеки проведення фінансових операцій з використанням паролю.
"
Питання наступне — яким законом/підзаконним актом регламентовано те що я маю до вас ходити (у вас постійно черга — по 5-7 лоловік на кожного працівника а це мінімум від 40 хв. до півтори години).
1. Я зазначив що я можу звернутися з заявою оформленою довільним способом відправленою на вашу електронну адресу consultant@deltabank.com.ua, у заяві вказано ПІБ, серія та номер паспорта, ІПН, та місце реєстраці / № договору.
2. В заяві вказана причина зміни телефону.
3. Заява підписана (бажаєте — звіряйте підпис з тим що на паспорті)
4.Якщо вам потрібно ідентифікувати особу яка до вас звертається, користуйтесь ст. 64 ч. 8 про «Банки та банківську діяльність» (2121-14)
з повагою eugene.g*******@gmail.com
Також зазаначаємо, що Правила надання банківських послуг за допомогою системи дистанційного обслуговування «Інтернет-банк» в АТ «Дельта Банк», що визначені Банком та затверджені відповідними Рішеннями Ради Директорів Банку, складені відповідно до чинного законодавства України.
Дякуємо за Ваше звернення.