Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Зміна телефону до інтернет банкінгу - відмова

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
test name pzx_001 15 февраля 2013, 13:19
через online.deltabank.com.ua web-форму відіслав повідомлення для зміни № телефону sms-банкінгу СДО ІД 33201**4 дог. no 005-28531-060312, однак consultant@deltabank.com.ua другий раз відмовляє (навіть після письмової заяви ). Причина відмови — потрібно самостійно ходити в банк і подавати копію паспорта, ІПН коду разом з заявою.
АТ 'Дельта Банк': дата: 14 февраля 2013 г., 16:49
"
Дана необхідність відвідування відідлення Банку, повязана, в першу чергу, з метою забезпечення безпеки Ваших персональних данних та в цілях безпеки проведення фінансових операцій з використанням паролю.
"
Питання наступне — яким законом/підзаконним актом регламентовано те що я маю до вас ходити (у вас постійно черга — по 5-7 лоловік на кожного працівника а це мінімум від 40 хв. до півтори години).
1. Я зазначив що я можу звернутися з заявою оформленою довільним способом відправленою на вашу електронну адресу consultant@deltabank.com.ua, у заяві вказано ПІБ, серія та номер паспорта, ІПН, та місце реєстраці / № договору.
2. В заяві вказана причина зміни телефону.
3. Заява підписана (бажаєте — звіряйте підпис з тим що на паспорті)
4.Якщо вам потрібно ідентифікувати особу яка до вас звертається, користуйтесь ст. 64 ч. 8 про «Банки та банківську діяльність» (2121-14)

з повагою eugene.g*******@gmail.com
Дельта Банк
Ответ банка
15 февраля 2013, 15:38
Шановний Евгений ЛолДЖПГ, у відповідь на Ваше звернення, повідомляємо, що згідно п.1.9.1 Правил надання банківських послуг за допомогою системи дистанційного обслуговування «Інтернет-банк» в АТ «Дельта Банк», звернення Клієнта, який має Стандартний доступ до СДО ІБ, до відділення Банку із Заявою про зміну Номеру мобільного телефону є обовязковою умовою для внесення відповідних змін до програмного забезпечення Банку.
Також зазаначаємо, що Правила надання банківських послуг за допомогою системи дистанційного обслуговування «Інтернет-банк» в АТ «Дельта Банк», що визначені Банком та затверджені відповідними Рішеннями Ради Директорів Банку, складені відповідно до чинного законодавства України.
Дякуємо за Ваше звернення.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Дельта Банк 💰 / Отзывы о Дельта Банке 📝 / Зміна телефону до інтернет банкінгу - відмова