Шахрайська політика Банку ОБУРЮЄ!!!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Некрасивая ситуация, думаю, если написать заявление и там расписать так как сделано тут банк может пойти на уступки.
- +
- 0
- Виктория Тертышная
- 23 июля 2012, 11:47
- #
Заявление написала в тот же день. Жду ответа.
Насколько я понимаю, Вы до 15 числа сделали двойной платеж с расчетом, что одна половина пройдет на текущий, а вторая — перейдет на следующий? Если да, то со стороны Банка все сделано правильно — чтобы сделать досрочное погашение платежа, провести его надо минимум на следующий день после установленного графиком, т.е., 16 числа.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Весь час я дотримуюсь графіку погашення по платежах і проплачувала плежі в кінці або на початку місяця до звітної дати погашення.
На саті Банку вказано, що платежі, які проводяться з інших установ зараховується протягом 5 днів, також на саті Банку є така інформація «Платежі за погашення кредиту вам необхідно здійснювати щомісяця згідно з вашим графіком погашення, який вказаний в кредитному договорі. При цьому ви можете внести гроші на рахунок раніше вказаної дати, і банк у встановлений день сам спише цю суму на рахунок погашення вашої заборгованості… Щоб уникнути прострочення платежу, будь ласка, враховуйте терміни проходження платежів при погашенні вашого кредиту».Тому останній платіж був проведений мною 15.06.2012р. заздалегіть у зв«язку з моїм від»їздом у відпустку.
Зідно з графіком кількісьть моїх платежів станом на 15.07.2012року повинно складати 10 платежів.
Наступний платіж у мене планувався до проплати 31.07.2012року строк погашення якого складав би до 15.08.2012р. На даний момент Банк повідомив мені, що я повинна заплатити суму вдвічі більше, тобто ще один додатковий платіж в липні 2012р.( якщо я зараз не заплачу вказану суму в кінці місяця мені нарахують пеню в розмірі 100,00 грн.) та плановий платіж до 15.08.2012р. Якщо я заплачу два дані платежі то станом на 15.08.2012р. буде проведено 12 платежів, а згідно графіку кредитного договору 15.08.2012р. повинно бути 11 платежів. Якщо б я хотіла у червні заплатити вдвічі більше то зробила це одним платежем.
Виникають питання:
1. чому на сайті Банку розміщується неправдива інформація;
2. при оформленні кредиту клієнту повідомляється, що краще заплатити раніше, а не повідомляється про те, якщо клієнт в один строк заплатить 2 платежі то вони будуть зараховані в поточний строк погашення, а не як вказано на сайті, що останній платіж, який був перерахований раніше звітної дати буде Банком зарахований у встановлений день згідно графіку кредитного договору.
3. чому організація, яка має дуже велику кількість негативних відгуків досі не потурбувалася про кваліфікованих спеціалістів, які би проводили моніторинг платежів, які надходять в рахунок погашення кредитів.
Як банківському працівнику мені дуже соромно за співробітників Дельта Банку, які дотримуються шахрайської політики і кидають тінь на всіх робітників банківських фінансових установ, які сумлінно виконують свої обов«язки, дбають про клієнтів та репутацію установи в якій вони працюють.