Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Чому відповідальний працівник не дав відповідь на мій запит.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
franklin0109 14 октября 2017, 12:27
Чому відповідальний працівник не дав відповідь на мій запит. Дзвінки зі сторони відповідальних співробітників Банку, і колекторів здійснюються з метою надання рекомендацій і пояснень про необхідність своєчасного виконання зобов'язань перед Банком. Звертаємо Вашу увагу, що відповідальні співробітники Банку чітко дотримуються встановлених і затверджених модулів для роботи з Клієнтами Банку, у яких є прострочена заборгованість, не порушуючи норм чинного законодавства України.
В описаній ситуації рекомендуємо подати відповідну заяву на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.

Комментарии - 1

+
+11
Qwerty1999
Qwerty1999
14 октября 2017, 12:58
#
«Чому відповідальний працівник не дав відповідь на мій запит.»

Може він і не такий відвовідальний, ак пише про це Дельта-бот у своїх рекомендаціях…

Або зовсім безвідповідальний, ак це видно з результатів діяльності…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Дельта Банк 💰 / Отзывы о Дельта Банке 📝 / Чому відповідальний працівник не дав відповідь на мій запит.