Як ви вже дістали своїми відповідальні співробітники!

franklin0109 franklin0109
18 января 2017, 10:33
1
Як ви вже дістали своїми відповідальні співробітники! Банк чітко дотримуються встановлених і затверджених модулів для роботи з Клієнтами Банку, у яких є прострочена заборгованість, не порушуючи норм чинного законодавства України. Ні в одному банку такого немає як у вас, якщо у вас є проблеми потрібно вирішувати в судовому порядку, а не дзвонити і погрожувати розправою і колекторами. Особисто я вже підготувався їх нього приїзду навряд чи живими вони поїдуть. В 01 березні 2015 року я оплатив в сумі 5500 гривень через касу дельта банк, а після 04.03.2015 вирішив дізнатися залишок боргу по кредиту, а сума 5500 гривень так і не зайшла на мій рахунок і через деякий час почалися проблеми. Шановні колеги колишнього дельта банку, особисто я бігати за вами не збираюся і писати теж не буду всі питання в судовому засіданні за місцем проживання, а не в києві заочно (за два роки не разу не прийшла повістка)
Ответ банка
Дельта Банк
18 января 2017, 10:46
Franklin0109, відповідь на це питання надавалася неодноразово. Для отримання додаткових роз'яснень рекомендуємо подати у відділенні Банку письмовий запит.

Комментарии (1)

+
+8
Qwerty1999
Qwerty1999
24 января 2017, 13:32
Qwerty, Ольгино
#
Рекомендую сделать условную переадресацию входящих звонков на своём телефоне на номера ответственных сотрудников «дельта-банка в стадии ликвидации» и пусть они сами с собой пререкаются.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться