×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
звертаємо Вашу увагу, що при зміні контактних даних Клієнта реквізити для поповнення рахунку залишаються незмінними.
Разом з тим, згідно пункту 6.16.4. Правил банківського обслуговування фізичних осіб у Публічному акціонерному товаристві «Дельта Банк» Клієнт зобов'язується «У 5-ти денний термін письмово повідомляти Банк про зміну свого місця проживання (місця реєстрації, перебування), паспортних даних, ідентифікаційного номеру платника податків / реєстраційного номеру облікової картки платника податків, прізвища, ім’я та по-батькові, місця роботи, а також інших даних, зазначених в анкеті на отримання споживчого кредиту, та про виникнення будь-яких обставин, здатних вплинути на виконання Клієнтом зобов’язань, передбачених Договором та цими Правилами, з наданням відповідних документів, що підтверджують такі зміни. Про зміну Зареєстрованого номеру телефону Клієнт повідомляє протягом 1 (одного) календарного дня».
Дякуємо Вам за звернення!