Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
17031965
17031965
26 апреля 2016, 16:22
Вікторія
брала товар в кредит через Дельта банк, запропонували платіж через відділення банку або укрпошту. Так як проживаю в селі, платила через пошту. Не знаю, що сталось між ними, але заплатила у березні 2015 і платіж, говорять. не надійшов. Зверталась на укрпошту і вони надали листа, в якому підтверджують мій платіж. Такі ж відомості мені показали і у відділенні банку, але систематично телефонують представники банку, які інформують про заборгованість, яка зросла, за їхніми словами, до кількох тисяч. Чому телефонують і погрожують колекторами мені, якщо у мене є квитанція про сплату, яку я представляла у відділення
Дельта Банк
Ответ банка
26 апреля 2016, 16:24
17031965, доброго дня,
датою надходження коштів на рахунок є дата їх фактичного зарахування. Дельта Банк не несе відповідальності за діяльність інших структур та установ. Для врегулювання порушеного Вами питання необхідно звертатися до відділення Укрпошти, в якому Ви вносили платіж.
Перевірити інформацію щодо зарахування коштів на Ваш рахунок є можливість одним із способів:
— Зателефонувати до Контакт-Центру Дельта Банку: 044428 95 95 (по буднях з 9:00 до 18:00);
— Написати на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua, info@deltabank.com.ua;
— Скористатися формою зворотного зв'язку на офіційному сайті.

Комментарии - 1

+
0
olegog
olegog
27 апреля 2016, 9:58
#
Банк умалчивает что сами же не распределили средства от Укрпочты по счетам клиентов. Т.е. деньги в банк пришли, но по счтетам клиентов не распределены и они так и остались заблокированными. Сохраняйте квитанции об оплате, вам они пригодятся еще. И Ждите окончания судов между банком и укрпочтой.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться