Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
rksotyrj2011
rksotyrj2011
22 января 2016, 13:12
скажіть як так може бути я в березні місяці заплатила кредит, а мене навіть ніяким чином несповістили що ДБ не співпрацює з УкрПоштою, через 2-3 місяці мені почали телефонувати і говорити про заборгованість, погрожували, 5.01 2016 я поїхала до відділення ДБ в м.Суми написала заяву прикріпивши квитанції про оплату і зробила останній платіж по кредитному договору, 11.01 зателефонував представник ДБ почав погрожувати що заберуть техніку, я відповіла що я написала заяву, він нічого не відповівши повісив трубку, а вже 20.01 зателефонувала «дівчина» і знову стала погрожувати, навіть нічого не запитавши, коли я сказала що я зробила останій платіж а за березень написала заяву то вона по хамському відповіла що заява відхилена і розглядати ніхто її небуде, що це все значить?????????????????!!! дзвінки тривать систематично мнені це вже обридло!!! доречі в договорі прописано що банк зобовязується завчасно повідомляти про зміну реквізитів, але я цього чомусь не помітила, і згідно з правами в Конституції я змушена звернутися до прокуратури!!!
Дельта Банк
Ответ банка
22 января 2016, 13:16
rksotyrj2011, доброго дня,
датою надходження коштів на рахунок є дата їх фактичного зарахування. Дельта Банк не несе відповідальності за діяльність інших структур та установ. Для врегулювання порушеного Вами питання необхідно звертатися до відділення Укрпошти, в якому Ви вносили платіж.
Перевірити інформацію щодо зарахування коштів на Ваш рахунок є можливість одним із способів:
— Зателефонувати до Контакт-Центру Дельта Банку: 044428 95 95 (по буднях з 9:00 до 18:00);
— Написати на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua, info@deltabank.com.ua;
— Скористатися формою зворотного зв'язку на офіційному сайті.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться