Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
irentar4
Ірина Тарновська
13 октября 2015, 23:12
Ірина, Львів
Ірина, 54р.Львів
07.03.2015р. у відділенні укрпошта здійснила платіж у розмірі 1000 гривень, який до цього часу не надійшов на рахунок Дельта банку. Неодноразово зверталась як у віддлення банку, так і на укрпошту. Від двух сторін отримувала письмові листи-відповіді, в яких вони запевняють, що в моїй проблемі винувата протилежна сторона. Що мені робити, щоб проплачені мною кошти на кінець були зачислені на рахунок, касовий чек і квитанцію я маю.
Дельта Банк
Ответ банка
14 октября 2015, 10:32
Ірина Тарновська, доброго ранку,
в описаній Вами ситуації для урегулювання питання необхідно звертатись до відділення Укрпошти, в якому Ви здійснювали переказ коштів.
Для уточнення інформації відносно зарахування коштів рекомендуємо звернутись до Банку одним вз способів:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку: 044 428 95 95 або 0 800 500 600;
— скористатися формою зворотнього зв'язку на сайті Банку;
— написати на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua;
— відвідати будь-яке відділення Банку.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться