Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
NetRenkas
Наталія Ренкас
2 октября 2015, 13:21
Наталія, Біла Церква
Доброго дня! Я колишній працівник Дельта Банку, в кінці лютого з мого операційного рахунку без мого відома була списана автоматично певна сума грошей, а тепер навіть після багатьох заяв та переписок в яких мені повідомлялось, що ця сума залишилась в банку, і повернеться на мій рахунок. Мені виставили штраф у розмірі 800 грн., та постійно телефонують з погрозами, щоб я оплатила всю суму заборгованості. А тепер питання — чому я маю сплачувати за те, чим я не користувалась? Чи можливо щоб з мене списали штафи та суму заборгованості перерахували на мій опер.рахунок? Заздалегідь дякую!
Дельта Банк
Ответ банка
2 октября 2015, 13:51
Наталія Ренкас, доброго дня,
уточнювати фінансову інформацію у Вас завжди є можливість наступними каналами зв'язку:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— через форму зворотнього зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— надіслати лист на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться