Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Romios
Romios
5 декабря 2014, 21:22
Рома
Я хочу поповнити рахунок на кредитну картку Дельтабанку з картки іншого банку і не можу це зробити, тому що «операція відхилена, картка заблокована»… Таке саме було минулий місяць, коли банк переходив на свою платіжну систему. Так ще досих пір не перейшов чи вже нова проблема?
Дельта Банк
Ответ банка
5 декабря 2014, 23:13
Шановний Romios,
для уточнення інформації по Вашому рахунку рекомендуємо звернутися до Банку наступними каналами зв'язку:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— за допомогою функціоналу «Запит до банку» через СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу);
— через форму зворотнього зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— надіслати лист на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Дякуємо за звернення.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться