Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
SvetlanaDen
SvetlanaDen
28 ноября 2014, 17:08
Світлана, Київ
Добрий вечір!
По-перше, до вас нереально додзвонитись. Другий день телефоную на номер 044-428-95-95. Чекаю кілька хвилин, потім переривається зв*язок. Дзвінки здійснювала з різних номерів. З чим це пов*язано?
По-друге, здійснивши платіж, спрямваний на погашення кредитної заборгованості не отримала смс на телефон. Яким чином дізнатись про його зарахування окрім того, як відвідати банк???????
Дякую.
Дельта Банк
Ответ банка
29 ноября 2014, 1:25
Шановна SvetlanaDen,
повідомляємо, що уточнювати фінансову інформацію по Вашому кредиту у Вас є можливість наступними каналами зв'язку:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— за допомогою функціоналу «Запит до банку» через СДБО «myDELTA»;
— через форму зворотнього зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— надіслати лист на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Дякуємо за звернення.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться