×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
- +
- 0
-
- volodymyrlviv
- 28 ноября 2014, 8:17
- #
ВАша відповідь не відповідає суті запитання!!!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
1 — У який термін банк зобов'язаний видати валюту по закінченому депозиту після письмового звернення?
2 — Що робити, якщо банк (відділення) не виконує свої зобов'язання?
3 — У яких банках (крім Дельта банк) можна зняти валюту з карточки та яка буде комісія?
4 — У яких банкоматах є можливість зняти валюту з картки (та яка комісія)?
5 — У якому відділенні банку м. Львова я можу зняти валюту із своєї карточки?
Якщо у банка нема жодних проблем у роботі, усі проблеми є тільки у технічних питаннях роботи електронних систем, то чому я не можу отримати свій вклад у повному обсязі?
керівництвом Банку вживаються заходи для організації безперебійної роботи банкоматів і забезпечення достатньої кількості готівки в касах відділень Банку з урахуванням запитів максимальної кількості Клієнтів. У Вас є можливість знімати кошти в будь-якому банкоматі, при цьому звертаємо Вашу увагу на те, що в разі не співпадання валюти рахунку з валютою операції буде стягуватися комісія за конвертацію валюти в розмірі 5% від суми списання.
Дякуємо за звернення.