Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Timchenko13
Розалія Тимченко
14 ноября 2014, 14:49
Розалія, Київ
Шановний Дельта Банк!
Якщо Ви уважно прочитали моє звернення від 13.11.2014р. на «гарячій лінії», то повинні були помітити, що за всіми вказаними Вами каналами зв'язку я звернулась, а саме безпосередньо в відділення банку № 24 м. Києва, потім на гарячу лінію за номерами телефонів як 428-95-95, так і 0 800 500 600, телефонувала два рази, мені пообіцяли «зворотній зв'язок», але чомусь проігнорували його, чекаю по сьогоднішній день. Потім повторила звернення на сайті Вашого банку ( електронною поштою ) і, звичайно, не отримавши ніякої відповіді, вчора 14.11.2014р. о 17-30 год., в котрий раз звернулась до відділення № 24 м. Києва. Там мені повідомили, що моє звернення розглядається. А о 19-39 год. мені СМС повідомленням повідомили, що відповідь на звернення підготовлено і мені знову необхідно прийти у відділення Банку. І в мене виникає питання: то може мені вже у Вас взагалі поселитись, так буде економніше, щоб не їздити кожного дня і не витрачати свій час? І що ще цікавіше, що на моє до Вас звернення вчора, на яке Ви надали відповідь, Ви не відповили ні на одне поставлене запитання, а написали мені канали зв'язку, за якими можна звернутись до Банку. Дані канали я дізналась і без Вашої допомоги, при чому на всі звернулась, а результату немає. Все ж таки чому ні на одному з каналів Вашого зв'язку не можна отримати компетентну відповідь на запитання? Дякую!
Дельта Банк
Ответ банка
14 ноября 2014, 16:26
Шановна Розалія Тимченко,
по факту розгладу Вашого зверення Банком буде надано офіційну відповідь.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться