×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Якщо Ви уважно прочитали моє звернення від 13.11.2014р. на «гарячій лінії», то повинні були помітити, що за всіми вказаними Вами каналами зв'язку я звернулась, а саме безпосередньо в відділення банку № 24 м. Києва, потім на гарячу лінію за номерами телефонів як 428-95-95, так і 0 800 500 600, телефонувала два рази, мені пообіцяли «зворотній зв'язок», але чомусь проігнорували його, чекаю по сьогоднішній день. Потім повторила звернення на сайті Вашого банку ( електронною поштою ) і, звичайно, не отримавши ніякої відповіді, вчора 14.11.2014р. о 17-30 год., в котрий раз звернулась до відділення № 24 м. Києва. Там мені повідомили, що моє звернення розглядається. А о 19-39 год. мені СМС повідомленням повідомили, що відповідь на звернення підготовлено і мені знову необхідно прийти у відділення Банку. І в мене виникає питання: то може мені вже у Вас взагалі поселитись, так буде економніше, щоб не їздити кожного дня і не витрачати свій час? І що ще цікавіше, що на моє до Вас звернення вчора, на яке Ви надали відповідь, Ви не відповили ні на одне поставлене запитання, а написали мені канали зв'язку, за якими можна звернутись до Банку. Дані канали я дізналась і без Вашої допомоги, при чому на всі звернулась, а результату немає. Все ж таки чому ні на одному з каналів Вашого зв'язку не можна отримати компетентну відповідь на запитання? Дякую!
по факту розгладу Вашого зверення Банком буде надано офіційну відповідь.