×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
за фактом оплати Я переглянув на екрані монітора й роздрукував (на своєму принтері) чеку про оплату в двох екземплярах.
Далі прийшов за мокрою печаткою та підписом до Броварського відділення м. Бровари, вулиця Гагаріна, 16 тел. 0444956430
Мені відмовляли у підписі і печатці перший раз о 12-00, другий раз прийшов о 18-00 — те саме, не видно моєї проплати і тому нічого не підтвердимо, ваші чеки- платіжні доручення. На гарячій лінії, на п'ятий раз, за день сказали, що завтра після 10-00 мені підтвердять мокрою печаткою і підписом документи про оплату коштів. Але, коли я прийшов наступного дня 17.10.14 року об 11-00
, то підписали і завірили платіжне доручення тільки після дуже довгих консультацій на гарячій лінії.
Питання у мене дуже просте:
— як платити через Дельта-платежі, щоб такого бардаку не було з мокрою печаткою та підписом ДельтаБанку
для перевірки інформації та вирішення даної ситуації прохання надіслати на електрону адресу Банку info@deltabank.com.ua або consultant@deltabank.com.ua Ваші дані з посиланням на дане повідомлення.
Очікуємо зворотнього зв'язку.