Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Sveta030687
Sveta030687
29 июля 2014, 14:03
Світлана
07.07.14року я закрила кредит по товару, через 3 дні після оплати звернулась до відділення «Дельта Банк» де мені повідомили що у мене немає заборгованості і мій кредит закритий, але сьогодні мені прийшло повідомлення про те що у мене заборгованість 153грн і потрібно сплатити в 3 денний термін.Як це можна зрозуміти?
Дельта Банк
Ответ банка
29 июля 2014, 14:05
Шановна Sveta030687,
повідомляємо, що уточнювати фінансову інформацію по Вашому кредиту у Вас завжди є можливість наступними каналами зв'язку:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— за допомогою функціоналу «Запит до банку» через СДБО «myDELTA»;
— через форму зворотнього зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— надіслати лист на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Дякуємо за запитання!

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться