×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Моя мама проплачує два кредита. Є сумлінним платником.
Один місяць перерахувала кошти помилково на інший рахунок. Й зараз ми маємо штрафні санкції. Заплатили.Півбіди. Штрафи ростуть кожен місяць. Шановні, звертаюсь до контакт-центру, коли телефонуєте будьте компетентними, ввічливими.
Звернувшись в найближче відділення нам порадили написати заяву на оскарження й повернення суми сплачених штрафів.
Де можна глянути на головному сайті стан поданої заяви? Чи прийняли її до розгляду?
інформуємо, що зв'язатися з Банком для уточненния даної інформації у Вас є можливість за допомогою наступних каналів зв'язку:
— через форму зворотнього зв'язку на сайті Банку;
— звернувшись до Контакт-Центру Банку за номерами: 0 800-500-600; 044-428–95–95.
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— електронною поштою: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Дякуємо за звернення!