Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Miroshnicheko99
Miroshnicheko99
5 апреля 2014, 9:26
Оксана, Карловка
У вас один банк у якому знімаються кошти з клієнтів за звернення по залишку кредиту. Чому? По-друге відповідаєте однакое всім. Як реально дізнатись залишок на картці як по адресу що ви даєте відповідають таке як Ви? Ви переменюєте клієнтів з іншого банку ми довіряем Вам, зплачемо вчасно, а суми обіцяні нам кожного місяці зменшуватись де вони кожного місяця збільшуюьбся і ніде нічого не можна дізнатись, смс приходять постійно з більшими сумами кожен місяць чому і хто пише смс що небачить умови договору?
Дельта Банк
Ответ банка
5 апреля 2014, 9:49
Шановний Miroshnicheko99,
як вже зазначалося, уточнити фінансову інформацію по Вашому кредиту у Вас завжди є можливість наступними каналами зв'язку:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— за допомогою функціоналу «Запит до банку» через СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу);
— через форму зворотнього зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— надіслати лист на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Дякуємо за запитання!

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться