Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
laramamenchuk70
laramamenchuk70
23 марта 2014, 19:46
Добрий вечер. Мені сьогодні зателефонували з Банку і запропонували вирішувати моє питання з страхової компанією, перед цим був лист з Банку, в якому запропонували звернутися в відділення з документами для написання заяви і рахунком, на що я і розраховувала. Я не розумію, що мені далі робити, Банк один, пропозиціїї різні. Я повторюся, в нашому населенному пункті немає відділення Банку, треба їхати в інше місто. А їхати, щоб почути ще нову чергову пропозицію? Як я можу вирішувати питання з Ск Дельта в іншому місці, якщо юридична адреса і Банку і СК одинакова. Як реагувати на телефонний дзвінок?
Дельта Банк
Ответ банка
23 марта 2014, 19:52
Шановна laramamenchuk70,
перевіряємо інформацію, викладену у Вашому повідомленні. Про результати повідомимо в робочий час.
Дякуємо за звернення.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться