Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
onopa
onopa
17 февраля 2014, 22:19
Кравченко Сергій Вікторович, Київ
Добрий вечір! Я фахівець відділу по роботі з просроченою заборгованістю і мене обурює те, що при оформленні кредиту під назвою «Брокер» не вказується номер будинку (!) місця реєстрації та проживання клієнта! Як можна тоді по клієнту знайти додаткову інформацію? Окрім того, що кредитні інспектори і так видають кредити кому попало, навіть особам які приходять в неадекватному стані ( зокрема особам в стані сильного (!) алкогольного сп'яніння), а також особам, які на вигляд не викликають довіру (хронічні наркомани, які числяться як наркозалежні в базах МВД, а також особам, які не мають місця реєстрації та місця проживання, як кажуть в народі «БОМЖІ» ). Хотілося б дізнатися хто може посприяти вирішинню цієї проблеми, бо мене, як співробітника, як клієнта, як члена цієї чудової сім'ї під назвою Дельта Банк, хвилюють ці проблеми, адже я, як власник депозиту, повинен буди впевнений, що мої гроші видаються порядним людям, які будуть виконувати умови кредитного договору, хочу бути впевнений у своєму майбутньому, а працівники, які не відповідально відносяться до своїх обов'язків, ставляють його під загрозу! Хотілося б що б на мою скаргу звернули увагу!
Дельта Банк
Ответ банка
17 февраля 2014, 22:31
Шановний onopa,
інформація, викладена у Вашому зверненні, прийнята до уваги та передана до відповідного підрозділу Банку.
Дякуємо за звернення!

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться