Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
fil4enko2802
fil4enko2802
26 декабря 2013, 16:14
Допоможіть! Мала кредитну картку строк дії якої закінчився і мені її замінили на нову, але кошти з нової карточки не можу зняти, пише що нема коштів.
Дельта Банк
Ответ банка
26 декабря 2013, 16:20
Шановна fil4enko2802,
повідомляємо, що уточнювати фінансову інформацію стосовно Вашого кредиту або кредитної карти, у Вас завжди є можливість наступними каналами зв'язку:
— подати Запит до банку через СДБО «My Delta» (при наявності стандартного доступу);
— через форму зворотнього зв'язку, котра розміщена сайті Банку;
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— надіслати лист на електронну скриньку Банку: info@deltabank.com.ua, consultant@deltabank.com.ua.
Дякуємо за питання.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться