×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 4
Я являюсь клиєнтом Дельта-Банку і мешкаю в місті Горлівка, Донецької області.
На жаль, на таке розвинуте промислове місто в якому проживають біля 360 тис осіб, з трьома адміністративними районами, відкрите всього одне безбалансове відділення, в якому топчуться велика кількість народу, сваряться, тратять свій час і енергію в чергах.
Коли переукладаєшь договір на новий депозитний строк, завжди задаєшься вопросом: мабуть в банку справи йдуть не дуже гарно, якщо умови обслуговування клиєнтів в ньому такі погані?.. Операційний зал дуже малий, все завалено якимись архівними паперами, робочі столи економістів банку стоять один на одному, голосно і шумно, неможливість зосередитись на укладенні фінансового документу з банком. Вхід в туалет через операційний зал, щоб службовець в нього проник, треба економісту підвестися із свого робочого столу і надати робітнику дорогу. Ні разу не бачила, щоб прибиральниця мила приміщення банку, в касах не достоятися не проштовхнутися, банкоматів Дельта-Банку в місті немає, немає їх ні в жодному супермаркеті. Невже при такій конкуренції щодо надання банківського продукту на ринку послуг, такий рівень обслуговування вважається нормою? Чому керівництво не відкриє ще одне безбалансове відділення в будь-якому районі міста, наприклад на Сонячному кварталі? З повагою Евсеева І.В.
На жаль, на таке розвинуте промислове місто в якому проживають біля 360 тис осіб, з трьома адміністративними районами, відкрите всього одне безбалансове відділення, в якому топчуться велика кількість народу, сваряться, тратять свій час і енергію в чергах.
Коли переукладаєшь договір на новий депозитний строк, завжди задаєшься вопросом: мабуть в банку справи йдуть не дуже гарно, якщо умови обслуговування клиєнтів в ньому такі погані?.. Операційний зал дуже малий, все завалено якимись архівними паперами, робочі столи економістів банку стоять один на одному, голосно і шумно, неможливість зосередитись на укладенні фінансового документу з банком. Вхід в туалет через операційний зал, щоб службовець в нього проник, треба економісту підвестися із свого робочого столу і надати робітнику дорогу. Ні разу не бачила, щоб прибиральниця мила приміщення банку, в касах не достоятися не проштовхнутися, банкоматів Дельта-Банку в місті немає, немає їх ні в жодному супермаркеті. Невже при такій конкуренції щодо надання банківського продукту на ринку послуг, такий рівень обслуговування вважається нормою? Чому керівництво не відкриє ще одне безбалансове відділення в будь-якому районі міста, наприклад на Сонячному кварталі? З повагою Евсеева І.В.
Уважаемая 20QW30KL,
для нас важно мнение каждого Клиента. Предоставленная информация принята во внимание и передана в работу ответственного подразделения. В тоже время обращаем внимание, что Дельта Банк стремительно развивается и постоянно наращивает количество отделений. Благодарим за Ваше обращение.
для нас важно мнение каждого Клиента. Предоставленная информация принята во внимание и передана в работу ответственного подразделения. В тоже время обращаем внимание, что Дельта Банк стремительно развивается и постоянно наращивает количество отделений. Благодарим за Ваше обращение.
Уважаемая gavrilovanadja,
просим указать номер телефона для предоставления ответа по Вашему запросу.
Заранее благодарны.
просим указать номер телефона для предоставления ответа по Вашему запросу.
Заранее благодарны.
- +
- 0
- gavrilovanadja
- 18 декабря 2013, 9:17
- #
0934117191
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
для проверки информации, изложенной в Вашем сообщении, просьба предоставить Ваши данные (ФИО/ИНН/контактный номер телефона) на электронный адрес Банка consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
Надеемся на обратную связь.