Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
LanaSkaya
LanaSkaya
7 июля 2017, 9:33
Добрий день. Вже кілька днів в відділеннях Запоріжжя не працюють каси, працівники нічого виразного відповісти не можуть, розповідають про кібератаку і відправляють на гарячу лінію, яка теж другий день не відповідає. Питання: Що робити? І хто відповість, якщо я через ваші проблеми не встигну оплатити розстрочку? Впевнена, що це все махінації банку, і це робиться навмисно, щоб загнати людей у штрафні санкціїї. Якщо сьогодні я не зможу зробити внесок, то напишу заяву у прокуратуру. Доречі будь-яку довідку у паперовому вигляді, що каси не працюють, мені надавати відмовились. Чекаю відповідь!
Дельта Банк
Ответ банка
7 июля 2017, 14:18
LanaSkaya, доброго дня,
звертаємо Вашу увагу, що каси Банку працюють в штатному режимі. Рекомендуємо звернутися для оплати.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться