Ще одна некомпетентна лінія підтримки
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
-
- fejhoa4123
- 27 августа 2025, 19:03
- #
Про портмоне — не брехня, це точно 100%. Стосовно додання провайдера — хіба, якщо вони надішлють запит до тех відділу, стосовно того щоб перевірили відображення провайдера. Також якщо бажаєте сплачувати саме через цей Банк, то зайдіть на сайт провайдера і внесіть дані від карти нац кешбеку туди і сплатіть напряму
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Креди Агриколь Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49 | 49.39 |
| USD | 41.95 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
Знайшов у «платежі — Комунальні платежі — Інтернет» Fregat, вводжу платіжний номер, дивлюсь «Деталі постачальника» — якийсь «лівий» ФОП, замість «ТОВ ІНТРА.КОМ».
Шукаю за ЄДРПОУ — немає.
Пишу на гарячу лінію. По-перше що месенджер, що телефон — дуже довге очікування.
По-2, такий собі Віталій відписує, що так, не всі постачальники є. Питаю чи можна додати — «через технічні причини додати постачальника, нажаль, неможливо».
Питаю: «Які технічні причини? Втратили доступ до бази? Оператора мобілізували і нікому замінити?»
Віталій: «Ми співпрацюємо з … Portmone, то саме звідти підтягуються комунальні підприємства… самостійно додати … не можемо».
Заходжу на Портмоне, вбиваю ЄДРПОУ — є мій Fregat! Спитати у Віталія «як же так?» вже не встиг.
Наступного дня вже Анастасія спершу відписує що мій провайдер в додатку є. Перевіряю — знов не той, а «той» за ЄДРПОУ відсутній. Перевірила — «того провайдера в нашому Банку немає, ми не співпрацюємо наразі з ним».
Питаю, а як же відповідь Віталія — «намагався проінформувати, що немає і не можемо додати».
Тобто маємо — 1) брехня про співпрацю з портмоне, 2)невникання в питання, а спроба надати першу-ліпшу відповідь, 3) покриття брехні колеги, 4) небажання виправити ситуацію